hade Nordnorge, hade venner

Idag er det den siste dagen i Tromsø så derfor blir det et blogginnlegg på norsk (svorsk?).

I fredags var jeg, sammen med de fire jentene som jeg har blitt veldig godt kjent med i det siste, på RORBUA der vi spiste Yonas-pizza, drakk øl og koste oss. Det var god stemning og jeg, Camilla og Iselin blev sittandes til klocken to om natten. Når vi kom oss ut måtte vi ta tusen bilder med midnattsolen innen vi drog till Burger King der vi kjøpte oss fyllemat. Siden satt vi på en benk på storgata å så på alle de menneskene som gick forbi.



sultne jenter

vi (Iselins bild)

hopp og midnattsol i Storgata

Åh, jeg kommer til å savne dere! Jeg kommer savne herlige Tromsø og alle dager på universitetet med dere for å sitte i stuen å prøve at være flink till tross for att det er så mye artigere å snakke om noe annet. Håper vi sees snart igjen!

Suss og klem


Kommentarer
Postat av: Iselin

Ååh, Line :) Du er så søt <3

Kommer til å savne dere alle sammen, og jeg gleder meg til den dagen vi sees igjen og kan mimre om året vårt i nordens Paris :D

2010-05-30 @ 22:47:22
Postat av: Line Beate

Søøøøte Line <3 Kommer til å savne dokker alle sammen! Glede mæ også til den dagen vi kan møtes igjen å mimre om "gamledager" :) <3

2010-05-30 @ 23:09:58
Postat av: Camilla "Den Beste" Irene

Ja! Det blir ensomt i T-Town uten dere!

2010-05-30 @ 23:38:41
URL: http://www.camillairene.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0