flyttat!

Nu har jag fått låna modemet en stund så nu ska jag berätta lite snabbt vad det är jag håller på med.

I måndags, efter den sista examen vid Universitetet i Tromsö, packade jag ihop mitt pick och pack och tog flyget till Oslo. Jag hade lyckats samla på mig ganska mycket prylar under året i Tromsö så det blev att jag fick skicka tre smartpost-esker (lådor) på posten, dumpa en väska hos Camilla "den beste" Irene och släpa på 55 kg packning. Jag slapp betala övervikt, jag kom med tåget och i Larvik blev jag hämtad klockan ett på natten.

Nästa morgon var jag på hotellet vid 10 och hjälpte till med att räkna allt på lagret. Sen dess har jag jobbat varje dag, hunnit med en spring tur och varit någon timme på gymmet, hjälpt till att lämna hotellsopor på soptippen och hämtat en bil, åkt några gånger fram och tillbaka till Larvik, fått efterlängtat besök och börjat läsa på en spännande bok!

Det blir nog en hektisk sommar, men en bra sommar :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0