kommer hem några få dagar

Sådär ja. Då var en tågbiljett bokad från Narvik till Motala den 26-27 mars! Tyvärr blir jag inte hemma längre än två dagar. Har fått jobb på en söt liten kustrestaurang i södra Norge där jag ska jobba i påsk och sommar. Dock  innebär detta att jag går miste om midnattsol och Tromsösommar, men men.

Sedan studenten 2008 har jag åkt fram och tillbaka mellan Norge och Sverige och så en liten avstickare till Italien: 
Vega-hem-Perugia-hem-Brönnöysund-hem-Bardufoss-hem-Brönnöysund-hem-Vega-hem-Tromsö-hem-Tromsö och snart: hem-södra Norge-Tromsö-Södra Norge-?

(de flesta sträckorna har jag åkt faktiskt åkt tåg+buss)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är en sån åkare, Line! :)

2010-02-19 @ 18:40:31
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0