brev

Idag har jag skrivit brev. Brev är bra saker. Det känns alltid bra att berätta händelser i skrivande form och dessutom kommer det (förhoppningsvis) göra någon glad. Jag blir alltid jätteglad när jag hittar ett brev adresserat till mig i brevlådan!

Jag har brevväxlat med en vän sedan jag var 7 år och vår enda kontakt har varit genom brev. Vi har bara träffats en gång sedan vi träffade varandra första gången. Nu har jag utökat mitt korresponderande till en drös människor jag träffat genom åren och som är lika brevbegeistrade som jag är. Och ibland (om jag kommer ihåg) skriver jag ihop ett litet lätt brev till någon som fyller år, som kompensation för min frånvaro.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är fina grejer med brev minsann!

2010-02-15 @ 10:12:45
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0