borderline

Jag befinner mig någonstans i mellanlandet av utmattning och rastlöshet. Min hjärna är trött och utmattad efter timmar av läsning och koncentration men min kropp är pigg och vill ut och springa. Min kropp är klok ibland. Om jag springer en runda kanske hjärnan blir lite glad och orkar läsa lite till innan läggdags? Kanske jag borde lyssna till den idag.

Från det ena till det andra. Ibland är det kul att läsa grammatik, i alla fall om man har en underhållande kursbok som "Introducing English Grammar" där jag idag läste följande:

Knock, Knock
Who's there?
Boo
Boo who?
There's no need to cry, it's only a joke.

(Börjars et al. 2001:136)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hah, mycket underhållande engelsk grammatik ;)

2010-02-16 @ 15:53:37
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0