hurtig

Igår var en bra dag. Jag satt inte bara hemma, glodde tv eller nörda framför datorn (som idag). Nej, jag gick upp tidigt, körde lite yoga, gick till jobbet, jobbade, lånade en bil och åkte och handla mat, lånade en cykel och cyklade till Nes för att möta upp Henrik och ta en fika på Havcafét. Sen tog vi en promenad med Solveigs hund Odin och när vi skulle åka båt ville inte motorn starta när vi kommit ur hamnen så det var bara att ro tillbaka. Då blev det sämre väder så vi begav oss hem och tittade på Arn och Beck. Sen skulle jag cykla hem till mig och det är jättelångt. Seriöst. Säkert 7km. Jag var riktigt hurtig igår, cykla minst 1 mil!

Idag på jobbet var jag och Aud riktigt flinka, vi hann städa 12 rum, svabba korridorer och lokaler och annat på 5 timmar. Nu är jag jättetrött i armarna efter bytt lakan på typ 20 sängar. puh. Nu är jag sådär tråkigt trött så jag inte orkar göra nåt, och ett diskberg väntar på mig i köket. Kanske orkar ta tag i det senare. Imorgon skulle jag varit ledig, men nej, jag måste jobba. Fast det är skönt att jag inte börjar förens kl 18. Måste till banken och fixa ett bankkonto så jag kan få lön! Har fått mitt norska personnummer nu (sk. d-nr. ) så nu fyller jag den 43 juli^^. Försökte fixa ett norskt nummer idag också, men det ville inte funka.. Men det kommer. så småningom.

Har börjat längta till när jag åker till Italien. Varför kan jag bara inte bara leva i nuet och ta vara på tillvaron?!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är attans svårt att leva i nuet och ta vara på varje sekund och allt det. Jag klarar det nästan aldrig ;P

2008-07-10 @ 16:29:50
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0