vinterlördag

Det är lördag, snön yr utanför fönstret, sköna toner lyder i mina öron och jag har fortfarande inte stigit upp ur sängen. En liten stund till ska jag njuta av det enkla livet sen efter brunchen ska jag ta tag i sånt där som kallas plugg och måsten. Det gick ju inte så bra igår när jag skulle sitta hemma och plugga hela kvällen... Efter middagen skulle jag bara vila bort matkoman men somnade till och vaknade 1½ timme senare och var inte alls särskilt peppad på att plugga klimat- och vädersystem. Så jag tog följe med Jenny ner till The Social Club för en beer bucket och lite häng med några kanadensare från huset. Runt tolv kom det en hel drös med husfolk så vi blev kvar en timme till trots att vi bestämt att vi skulle gått då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0