trött.

Nu är jag trött på att vara bakis flera dagar i veckan. Trött på att vara lat och inte få någonting gjort. Skärpning Line. Endast tre veckor är vad som återstår av mina utbytesstudier och det ska minsann bli produktiva. Jag ska lära mig allt. Och det kan ju vara klokt eftersom jag har en 100%-tenta i geologikursen och en 40%-tenta i hydrometeorologikursen som handlar om saker som vattentäkter och atmosfärisk stabilitet och instabilitet. Så det ska jag ägna resten av tiden i Fredericton med - plugga och träna! Tydligen har jag utalat mig om att det var det jag skulle göra under hela Canada-vistelsen men så kom de där små alkohålen i vägen. Å andra sidan är jag inte särskilt ledsen för det eftersom det har varit några riktigt roliga fester, trevliga stunder i onsdagsölsanda och möten med nya människor.

Kommentarer
Postat av: Elin

När är det du kommer hem till Sverige igen? Vi måste planera in en dejt då! Malmö saknar dig, och självklart ska jag visa dig mina vackra fotoalbum över ett(?) glas vin :)

2012-04-02 @ 15:05:00
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0