Liten Line i Stor Värld

Tänkte det var dags att damma av bloggen och informera om mitt nästa stora livsäventyr! Stort är det. Stort som världens näst största land .... CANADA!

Flygbiljetten är bokad och den 29 december sätter jag fötterna på ny, outforskad mark. Så i Montreal ska jag fira nyår, kanske själv, kanske med en nyvunnen vän. 2 januari 2012 planerar jag att anlända till Fredericton där jag ska plugga en termin på University of New Brunswick. Det är så spännande att jag nästan spricker!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbart Line!! :D Glöm inte att uppdatera om allt skoj du är med om! Lycka till med allt!! Kramar

2011-11-21 @ 07:12:28
URL: http://sofieknutar.blogg.se/
Postat av: Marica

Du kommer fixa det galant Line! :) Yo go girl!!

2011-11-25 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0