Ljudboken

Det där med att lyssna på ljudbok är verkligen farligt, speciellt om man lyssnar på något så spännande som Paganinikontraktet av Lars Kepler. För det första blir man så uppslukad att man kan ligga och lyssna långt in på nätterna, vilket resulterar i en trött och kaffedrogad Line dagen efter. Har man inga föreläsningar kan det bli så att man inte lämnar lägenheten fören sent på eftermiddagen. För det tredje hör jag inte längre min egen röst i mitt huvud utan berättarrösten som nu berättar min egen livshistoria i detalj. Det om något kan ju inte vara särskilt hälsosamt... Men nu har jag bara 2 cd-skivor kvar som jag tänkte ladda över till mobilen så jag kan lyssna hela vägen till Larvik imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe låter bra ;)

2011-05-08 @ 06:56:32
URL: http://sofieknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0