så ligger det till

Nu känns det verkligen som om jag och Marika och jag har kommit igång med träningen igen efter sjukupphållet. Förutom att jag aldrig trodde jag skulle orka mig igenom fyspasset vi var på idag måste jag säga att det känns jäkligt skönt nu. Trött i kroppen med hög på glädjeämnen. Nu ska vi nödträna fram till maj då vi ska springa det fem kilometer långa vårruset i Karlstad.

Imorgon ska jag sitta alldeles för länge på en buss och jag antar att jag och Marika kommer rabbla klagoramsor. Det ska bli intressant att bersöka Forsmark, se vad det har att säga om saken. Fredag bjuder dessvärre på mer buss, men åt det andra vädersträcket. Ska en tur till Norge och jobba två dagar. På den tredje dagen ska jag hänga med min bästis, dricka vin och snacka skit för att sen åka hem på den fjärde. Blir bra!

Kommentarer
Postat av: Marica

Måste hålla med :) Och vi är såååå duktiga som är så flitiga med träningen. Och visst är det kul samtidigt? Denna veckan kör vi hårt för att sen köra minst lika hårt nästa vecka :) Kram på dig!

2011-03-15 @ 12:16:05
URL: http://maricabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0