ny plats, ny header

Efter mycket trixande lyckades jag få till en ny design!

Annars är det helg. Har väl egentligen inte gjort allt som jag planerat att göra men jag har ändå hunnit med en shoppingtur till Bergvik på fredag med Marica. Power Yoga på KMTI med Sabina igår och sen en tur till Värmlands Museum med Marica där det var Fairtrade-marknad, Rättvise-poesi med Bob Hansson och kåseri med Värmlands egen filmstjärna Björn Starrin (Smala Sussie, Bröllopsfotografen). Idag kom min syster på frukostbesök och jag följde med till Bergvik köpcenter för att vara smakråd och sällskap. Sen körde hon vidare mot grannlandet och jag tog bussen hem.

Planen är att jag ska ha hemmar-fixar-dag idag. Problemet är bara att jag inte har någon särskild motivation mer än att sitta i soffan med datorn i knät och lyssna på P3. Får se hur om motivationen kommer och hälsar på lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0