prinsesseparty

Så kul vi hade igår! Vi hade ockuperat en soffgrupp på Iselins korridorkök. Där satt vi några timmar innan vi tog sista bussen till centrum och satt på en bar en tag :) Det var prinsesstema så vi hade fina plastglas och papperstiaror. Vi ser hur det såg ut:


en söt liten klänning

kökshäng med Line Beate, Rikke och Iselin

prinsessa

öl!

Vet ni vad som hände sen? När taxin hade hunnit köra iväg upptäckte jag att jag hade glömt nycklarna i Line Beates väska. Så, det var bara att gå och hämta dom. Nu är det så att Line Beate bor cirka 20 minuter från mig, men jag bestämde att jag kunde gå. Så dit traskade jag i högklackade skor och tur var det nog att jag var lite påverkad så jag inte kände hur ont det faktiskt gjorde. Det var ju inte så dumt att det var soluppgång klockan 3 på natten.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin prinsessa! :D och snygga skor!! kram

2010-05-10 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0