intensivplugg, måndagsöl och träningsvärk

I fredags när jag gick hem från universitetet så bestämde jag att jag skulle unna mig en helg utan någon som helst skolarbete. Och det var det värt. Nu känner jag mig utvilad och klar för en veckas intensivplugg. Men i all pluggdimma finns lite ljuspunkter trots allt. Imorgon blir det måndagsöl med några andra frivilliga från Rädda Barnen och på torsdags ska jag möte Thea och så ska vi gå på café. Blir bra grejer.

Kom precis hem från en födelsedagsmiddag hos Camilla, och jag är fortfarande supermätt efter Lasagne, tårta och muffin. Dessutom kommer jag ha sån jävlig träningsvärk i rumpan imorgon! (Var på gymmet i två timmar på förmiddagen idag efter att ha varit soffpotatis hela lördagen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0