Idag finns det många anledningar att vara glad

Jag fick bra respons på mitt val av uppsatsämne trots att mitt muntliga inlägg inte alls var särskilt långt och avencerat.

Solen skiner och det har blivit lite mer human kyla ute.

Jag har köpt apelsiner för 8.90 kr/kg. 

Och en glad busschaufför var pricken över i:et, för när jag var på väg hem från ICA och sakta gick upp för backen hemåt kom den en man (busschauffören) bakom om mig och sa (översatt):
- Ska vi se vem som har bäst lungkapacitet? För nu spurtar jag om dig! HAHA. Skojar bara.
När han kommit lite längre upp i backen sträckte han upp armarna och sa:
- Jag vann! HAHA.

:)
 


Kommentarer
Postat av: Belinda

HAHAHA! Vilken härlig busschaffis! ;)



Human kyla? Hur kallt har ni?

2010-02-26 @ 20:49:21
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Belinda

svar: åh ja!

2010-02-28 @ 17:14:06
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0