så var jag tillbaka i norr

Jag vet inte riktigt vad det är med solen här uppe, men glad gör den mig. Nu när det håller på att bli vår här får jag en till dos av vårkänslor. Blev ju vår när jag var hemma nu, men två vårar är ju knappast fel, om ni förstår vad jag menar. Jag är i alla fall glad. Glad i våren och härliga Tromsö. Jag blir faktiskt lite ledsen när jag tänker på att jag snart ska flytta härifrån. Så nu ska jag ta vara på varje dag i Tromsö.

Idag har jag druckit frukt sjimpanse. Det är en läskedryck som är bryggt av Mack som är världens nordligaste bryggeri och ligger här i Tromsö. Om du får för dig att besöka Tromsö så måste du njuta en mack-öl på Ölhallen, för som det heter:

Du har ikke vært i Tromsø; dersom du ikke har besøkt Ølhallen


när jag var på ölhallen drack jag Haakon spesial


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0