hemma igen

Känner att det blir mycket åkande fram och tillbaka nu för tiden, så nu är jag alltså hemma hos mamma och pappa igen. Reste med tåg och buss från Larvik i måndags till Hallsberg där pappa hämtade upp mig. Hade 1½ timme i Oslo så passade på att Besöka Bianco och inhandla ett par gladiatorsandaler till sommaren för mina drickspengar :)

Idag skiner solen så överväger att ta mina böcker och sätta mig ute och läsa. Sov hos Ida i natt så fick mig en härlig morgonpromenad också! Hon är rolig min syster. Imorse när vi stod framför spegeln konstaterade jag att en gång i tiden hade vi typ samma hårfärg men nu är hon blond och jag är ... rödhårig? Sen blev det så här:

Ida: Men vi är ju lika som bär.
jag: näää.
Ida: Jo, som lingon och blåbär.
Genialt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0