hemma

Home again, and Operation January has begun.

Första nederlaget kom idag, "Tack för din ansökan. Trots dina meriter har vi valt en annan sökande till tjänsten.". Typisk. Har i alla fall kommit igång med träningen, och jag har skapat några små inkomstkällor. Om jag städar huset en gång i veckan så får jag 250kr i veckopeng och om jag mockar Thomas boxar varje lördag får jag 50kr per box. Alltid något och mycket bättre än att bara ha 200 kr på kontot och ingen inkomst. 

Så kom hem från Italien den 23 december, vi åkte tåg och det gick superbra. Sen hade jag det skönt och bra hemma i cirka fem dagar innan jag åkte igen. Med sällskap av Clara tåg vi bussen till Oslo där vi träffade Rebekka och Thea i några timmar för att sen ta nattåget till Trondheim. Där sa vi hejdå och jag fortsatte min resa till Brönnöysund där jag stannde över nyår hos Aleksander. Sen efter en vecka åkte jag hem till Sverige igen och han åkte norrut. Så nu måste jag ha ett jobb så jag har råd att köpa en tågbiljett till Nordnorge.

Yes, that's it.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan meddela att jag ska sätta lösenord på min blogg. Om du vill ha lösenordet kan du höra av dig på msn, via mail eller om du hinner - på bloggen! Hoppas att du vill fortsätta läsa:) Kramar

2009-01-18 @ 00:25:34
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet inte när jag kommer hem nästa gång. Det lär nog dröja ett tag för jag var just hemma :)

2009-02-20 @ 17:26:21
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0