w

Nu har jag också gett mig in i bloggvärlden. Why? Donno. Kanske så att Elin kan läsa om vad jag hittar på när hon sitter i där i Kalmar och filosoferar. Eller snarare redigerar foton och ändrar sin bloggdesign. Hon ska fixa min bloggdesign sen när hon har tid, men hon flyttar ju på tisdag så det är väl nog med andra saker som ska göras. Angående namnvalet vet jag inte heller så mycket om, men jag gillar w och bara line gick inte. Inlägget blev visst lite tillägnat min motalavän Elin. Fattigcola, sena cykelturer och fototerror - kan det beskrivas bättre?

Kommentarer
Postat av: Elin

Aw, ett inlägg tillägnat mig :) Det var hyggligt av dig lilla Linew ;) Nu lär det inte bli någon fattigcola och några cykelturer på ett tag inte, eftersom du är så långt bort. Men när du återvänder hemåt igen kan vi ta en cykeltur i Kalmar minsann!

2008-06-27 @ 00:10:52
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0