and i'm back!

Internet har varit nere en vecka nu så jag antar att det krävs lite uppdatering.

Veckan började inte särskilt bra, vaknade måndagmorgon med ont i halsen. Tänkte att det säkert skulle gå över så jag pallrade mig upp och gick till jobbet som vanligt. På tisdag hade fortfarande inte halsontet försvunnit och jag började få ont i ryggen och örat - en förkylning kanske. Följande morgon vaknar jag av att det rinner vätska ur örat. Mysigt! Men det hindrade mig inte från att gå till jobbet efter ett antal värktabletter, men efter 3 timmar på jobb klarade jag inte vara där för örat värkte så jävla mycket så jag for hem och skulle försöka sova bort det. Det jobbiga var att jag inte kunde sova eftersom det gjorde så ont att jag bara ville gråta (vilket jag gjorde) och längtade hem. När torsdag kom kunde jag inte stå ut längre så jag ringde en lege och fick en tid. Några timmar senare gick jag ut ur läkarmottagningen med en ask penicillin och en påse panodil. Tror minsann de har en annan läkarfilosofi i det här landet för skulle nämligen ta 2 tabletter, 3grr om dagen vilket betyder att jag dagligen äter ca 4 g penicillin om dagen. (hjälp) Dessutom fick jag panodiltabletter som var på 1g.. Jag undrar om jag kommer sluta som drug junkie? Eftermiddagen spenderade jag med Henrik och vi tittade på film och han hjälpte till och tycka synd om mig. Fredag blev bättre. Jag kände mig bättre, jag var ledig, jag träffade Aleks och min ipod kom på posten!



Det är sjukt vad tiden går fort, om två månader är jag hemma igen och då ska jag åka sverige runt (nästan) och hälsa på en massa människor har jag bestämt. Vi ses!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0