jobb, fest och sol

Jobbig dag på jobbet idag. Alla rum skulle städas och det var bara jag och Agnes. Lyckligtvis kom Ayna och hjälpte till lite senare annars hade vi aldrig blivit klara. Jag kände mig inte särskilt flink idag så det gick inte fort och Agnes är inte den snabbaste direkt. Det var varmt, solen sken och jag ville bara springa iväg och hoppa i havet. Mjölksyra i armarna efter att ha bytt lakan på hundra sängar (kändes det som) och fötterna ömmade efter veckans många arbetstimmar. Och vad gör jag när jag kommer hem och solen skiner? Jo, jag sätter mig framför datorn och nördar. Men, jag lyckades ta mig ut på en liten cykeltur till slut på min obekväma, lånade cykel. Jag började cykla åt ett håll för att se var vägen tog mig och inte så snart tog vägen slut och det var bara att vända. Ingen sandstrand som jag hoppats utan en liten fiskevik med båtar och några hus. Skulle kunna cyklat längre om det inte var så att cykeln var så obekväm och konstig så det blev att jag cyklade hem igen.

I helgen var det fest igen. Vilde blev dritings men den kvällen skulle strykas enlig henne. Hon hade några "åh, herregud"-moments på jobbet igår när jag berättade vad hon gjort, sagt, etc. mihi. och jag hade det artigt:)

vi snakkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0