hur hamnade tröjan i toalettstolen?

Inte den blekaste, men det kunde tydligen inte vara någon annan än jag som kan ha orsakat det.

Det var födelsedag, jag firade ordenligt och blev kanske lite för full. Efter jobbet tog Vilde med mig och Karina på hemmafest. det var trevliga folk, det sjöng för mig när klockan slagit 12 och vi drack champange. Sen minns jag inte så mycket mer. Dagen efter var inte rolig. När jag äntligen hade slutat jobbet kl 22, kände jag mig fortfarande jävligt bakis och det var dags för nästa fest. Men jag kunde verkligen inte dricka mycket men mina rumskompisar drack desto mer, så det blev jävligt kul i alla fall!

Idag har jag varit ledig, det har varit skönt men jag har verkligen inte gjort nåt! så nu ska jag ta tag med det jag tänkt! Måste diska, äta mat, fixa iordning mitt rum, ta mig en dusch och kanske en promenad.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0