bara 2 veckor kvar nu!

...och det känns jättekonstigt. För jag trivs jättebra här nu men samtidigt längtar man hem, speciellt nu när det är så nära jul. Så de sista veckorna borde gå till studerande men vi får väl se hur bra det går med det. Imorgon är det röddag här så vi är lediga så då är det plugg- och pysseldag som gäller. Tidsdag fyller Clara 20 år så då ska jag laga middag och vi fira henne. På fredag åker jag, Clara, Maria, Thea, Rebekka och Jakub till Barcelona över helgen och återkommer på söndagen! sen är det bara en vecka kvar - då ska det pluggas, köpas julklappar, packar och så vidare för sen på fredag är det tenta på allt vi lärt oss och på måndag tar vi tåget hem till Sverige!

Sen är jag hemhemma i ungefär i en vecka innan jag åker igen - och vem vet när jag kommer hem igen. HEH.

Nu tänker jag vara lite hemlighetsfull och inte skriva mer.

Glad Advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0