sockersug

Jag har verkligen igen skjälvkontroll längre. Den lilla självkontroll jag hade försvann när jag var på Vega. Jävla kockjävel som bjöd på chokladkakor, brownie, sockerkakor, vanlijkaka med hallon och vitchokladsås - kunde man ju inte säga nej till direkt. På tåget hem bestämde jag mig för att det skulle bli ett slut med sötsakerna men hur bra gick det då? Inte så bra. När jag dagen efter besökte farmor hade hon massa bullar och kakor att bjuda på och igår bakade Ida och Jim chokladbollar. Jag kunde inte motstå dessa delikatbollar.



Imorse när jag steg upp var jag fast besluten så jag pluggade in ipoden och knöt träningsskorna. Lite senare, lite tröttare och lite stoltare kom jag hem från en 1½ timmes promenad med hunden! Sen kan man ju tro att jag belv trött, men icke. Jag började städa köket, hänga tvätt och laga rabarberkräm. Var den energin kom ifrån vet jag inte men den var välkommen.

Ja, och igår impulsköpte jag och syster ett Playstation 2 och ett guitar hero aerosmith. Så nu kommer jag väl sitta och nörda det om jag inte ser till att skaffa mig ett jobb snart. Och hur många jobb finns det i Motala? typ inga.

Kommentarer
Postat av: Frida

vad duktig du är snuffsan!

2008-08-17 @ 22:42:23
URL: http://treprinsessors.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ja, dom andra verkar gett upp bloggandet :P

2008-08-18 @ 14:21:30
URL: http://treprinsessors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0