so far, so good

Ja, nu är det två veckor sedan jag åkte över gränsen till Norge. Vega börjar bli grönt och det har nu varit sol och riktigt vårväder i en vecka nu! Mycket bättre än första veckan då regnskurarna avlöste varandra och ständig motvind.

Jag har hunnit att gå upp på fjälltoppen, grillat, fiskat, cyklat och förstår jobbat en hel del. Så det går bra nu. Kockar och servitriser strömmar in, främst från Sverige, men vi har nu en från Finland också. Så Huset befolkas nu av tre jenter och kockarna får bo i ett annat hus men de kommer gärna hit och lånar lite internet. Så jag tror nog den här sommaren ska bli bra den också.

Och, det är äntligen tisdag! för jag har trott att det var måndag hela helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0