leaving

Japp, nu åker jag igen. Tillbaka till Vega och Norge. Så nu blir jag öbo igen, ända till augusti. Om sisådär tre timmar går tåget från Hallsberg så ska jag åka hela natten och sen hela dagen (med en fyra timmars paus i Trondheim) och sen är jag framme i Brønnøysund där jag ska få sova hos Aleksanders mamma. Sen kan jag ta hurtigbåten till Vega dagen efter och börja tjäna pengar igen.

Och för er som undrar hur fan jag orkar åka tåg i 24 timmar: minst hälften av tiden sover jag, det dåliga samvetet jag får för att ta flyget existerar inte, jag kan plöja en bok, jag kan plugga, jag kan titta på de andra medresänärerna, jag kan titta ut genom fönstret och jag kan lyssna på musik. Jag gillar tåg.


Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul att du åker iväg igen snuffsan <3

2009-05-06 @ 12:39:47
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Belinda

Dags att skriva ett nytt inlagg tycker jag!! allt bra i gulebòjland? Puss

2009-05-19 @ 12:15:24
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0