lärkkottar

Oj det var länge sedan. Jag ber om ursäkt, men som man säger bättre sent än aldrig.

Idag är det exakt 2 månader sedan jag lämnade Italien och vid det här laget åkte vi nog igenom Alperna med tåget. Sen dess har jag åkt tåg långt, genom både Sverige och Norge. Jag gillar tåg. Och jag gillar det jag åker till.

Fortfarande är det torrt på arbetssituationen, men jag har faktiskt jobbat 4 dagar den här veckan. Längre än så blev det inte. Insåg att telefonförsäljning inte var min grej och att det kostade mer att åka fram och tillbaka till jobbet än vad jag tjänade. Förnuftigt tycker jag själv. Och min pappa.

Förövrigt gillar jag att det snöar massor och är vitt ute. Kanske ska man ut och åka lite pulka? tror det va.


Kommentarer
Postat av: Frida

jo, jag hade faktiskt tänkt lägga ut lite bilder sen. hur är det med dig? Puss!

2009-02-22 @ 23:10:36
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0