marked for life

en helt ny värld, en plats jag aldrig visste fanns.. Jag och syster sitter och tittar på Aladdin och myser! Eller jag klagar mest för jag lyckas hela tiden stötta emot foten med min tatuering som är alldeles nygjord. Har lite ångest för att jag inte berättat för p än, hoppas han är på bra humör imorgon annars får han vänta till nästa fredag innan jag öppnar käften och då har han dessutom hunnit fått in lite stålar på kontot. By the way, stjärnan som syns på bilden ska egentligen inte var där, det var bara något han målade dit men som jag inte ville ha. Tyckte det blev bättre med bara fjärilen, kanske att jag bygger på den senare, men inte än på ett tag iaf.


marked for life

Förövrigt har jag det ganska så bra, drabbats av lite förskylning men jag har bara mig själv att skylla på. Och så är det ju bara 11 dagar kvar tills det bär av till Italien! Längtar så jag snart kryper ur skinet. Seriöst är det jävligt intressant att kolla på disneyfilmer när man är äldre. det säger saker som Även du min Brutus  och Achtung! achtung! Humor.


over and out


Kommentarer
Postat av: Frida

<3 älskar din tatuering!

2008-09-22 @ 00:10:49
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Patrik Luomanen

tja.. hoppas allt är bra där borta o framför allt dig hade/pl

2008-11-06 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0