hår, böcker och annat

Nu har det långa försvunnit och nu täcker min hjässa ett rött, dessto kortare hårsvall.

Dagen har varit hyffsad produktiv. Började min dag hos frissan där det klipptes och färgades. dessutom lyckades jag få färg i ögat så sminket på ena ögat försvann (typiskt när man för en gång skulle var riktigt nöjd). Därefter styrde jag bilen mot maxi där jag innhandlade lite mat inför helgen. Så nu har jag lagt ut massa pengar som jag minsann ska kräva tillbaka så jag har nåt att leva för när jag kommer till Italien. återvände hem och började packa, tvätta och fixa och dona.

Tog mig också lite tid att läsa i min nyköpta bok som jag inte kan sluta läsa när jag väl börjar. Har nu läst fyra av Lisa Jewell's böcker och jag älskar allihop! Har dessutom införskaffat mig en femte, så antar att den får slinka ner i resväskan.

Alldeles strax ska jag bege mig ned till köket och laga middag till min familj. Ida kommer hem lite tidigare och då kan det ju vara mysigt att äta allihop tillsammans. Tyvärr händer det inte så ofta och nu måste man passa på för nästa gång det händer (förutom i helgen då) är det julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0