crap

Just nu blir inget som jag vill att det ska vara. Jag är bakis, väskan är för tung och jag har minimalt med packning. Jag får helt enkelt stå mitt kast och betala övervikten, men jag ber till gud att de är snälla och låter mig slippa det. Men med flyt så ser det ganska mörkt ut.

Ikväll lämnar jag Stordalen, mamma, pappa, Ida, hunden, katterna och hästarna. Just nu känns det ganska ovärkligt. I flera månader har jag gått o sagt att jag ska till Italien och plugga italienska och nu är tiden kommen! Helt sjukt. Det är slutet på september, löven är gula, höstsolen skiner och jag åker till sydligare breddgrader där träden antagligen är gröna och där termometern visar 20 grader. Hejdå till alla jag känner (och inte känner) och hej till alla nya människor som jag snart ska lära känna och spendera de följande tre månader med.

Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får det underbart älsk!

2008-09-28 @ 16:14:54
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejdå Line! Hoppas att du får det jättebra i Italien! :)

2008-09-28 @ 22:40:10
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Du kommer fa det jattebra gumman :)

Och du e ju bara borta 3 manader ;)

Hoppas du lar dig jattemkt och uppdatera

sa vi far veta allt om de snygga italienska

killarna :D

"pappa, ja vill ha en italienare" ;)

Puss pa dig, vi hors snart :)

2008-09-30 @ 04:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0