sabato

Och så var det slutet på ännu en vecka.


I måndags var vi och såg Hancock på bio och jag blev något överraskad när Will Smith började flyga. Jag hade inte sett någon trailer innan så jag visste inte mer än att han var huvudrollsinnehavaren. På vägen hem köpte vi med oss en pizza, och som Clara säger: pizza är en bra uppfinning. Tisdag gick och onsdag kom och det blev kortspel och utgång på Merlins för att se vår flatmate vara THE COCOMAN. På torsdag efter skolan tog jag och Clara minimetron till ipercoop där vi storhandla (läs: köpte högprocentiga drycker) och på kvällen såg vi den första delen på La meglio gioventù som bara var tre timmar lång... På fredag såg vi den andra delen, den likaså tre timmar lång. Men det var bra. Mi piaciuto. Och för att avsluta fredagen, en hembakad pizza!


Idag blev det en tripp upp till centrum för att inhandla lite choklad och äta spanska churro. Mums. Och för kvällen är fest inplanerad. Imorgon är tanken att vi ska ligga i sängen hela dagen, äta chips och choklad och titta på italiensk romantisk komedi. Kanske att vi orkar städa lite också.


På måndag börjar ett nytt kapitel för Line. Jag ska sluta äta choklad, börja äta nyttigare, träna och plugga mera. Heja mig. Den här gången ska det bli av. Inte som alla andra gånger när jag sagt det, men inte gjort något.


mer av sånt här ska det bli!

Puss och kram från Italien!


Kommentarer
Postat av: Elin

2008-10-25 @ 17:31:36
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj, jag råkade skicka en tom kommentar! Har nog damp i fingret! Vad jag skulle skriva var i alla fall att jag också borde börja ett nyttigare och vettigare liv utan så mycket onyttig mat, med lite mer promenader och mer plugg! :)

2008-10-25 @ 17:32:27
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Elin

Du borde skriva oftare i din blogg Line! Så att jag vet vad du håller på med där borta i Italien! Saknar dig! Puss!

2008-10-31 @ 00:44:52
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0