forse, forse no

Förra helgen blev precis som planerat. Vi blev kanske lite för fulla, vi kanske inte lämnade huset, vi kanske spelade för mycket ölspel och det kanske är så att man inte borde dricka vodka istället för öl när man spelar ölspel. Kanske.


Det här veckoslutet har det ju varit Halloween, men vi hade mest halloween-känsla i torsdags när det var "Aspettando Halloween", vilket betyder i väntar på halloween. Vi var bjudna på en hemfest och vi bestämde i sista sekunden att vi skulle klä ut oss. Jag spenderade ungefär 2 euro på min kostym (vilket är ett alldeles lagom pris för min ekonomi) och jag blev PIPPI LÅNGSTRUMP. Så efter lite preparty gick pippi, Pocahontas, piraten, musen och katten till festen där vi träffade på en lokalkändis, åt jordnötter American style och förundras över att många italienare åker till Sverige.




På själva halloween blev vi (jag, Clara, Maria, Thea och Rebekka) medbjudna till Jakubs amerikanska vän där vi spelade amerikanska dryckeslekar. Det var lite av en upplevelse och det finns en del oklarheter om  hur kvällen utvecklades från det att vodkan kom fram tills dess att vi "steg upp" på morgonen. Jag lämnade nämligen aldrig det vågrätta tillståndet under hela dagen, med utantag från toalettbesök och kylskåpsrensning då.

Yeah, crazy helg. vi får väl se vad som händer i nästa.

På återseende.

puss


Kommentarer
Postat av: Belinda

du kan va snygg! Speciellt som Pippi calzelunghe!! ;)

2008-11-03 @ 20:26:47
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Belinda

du kan va snygg! Speciellt som Pippi calzelunghe!! ;)

2008-11-03 @ 20:30:22
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Belinda

du kan va snygg! Speciellt som Pippi calzelunghe!! ;)

2008-11-03 @ 20:35:05
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0