leva livet

Idag klev jag upp så där omänskligt tidigt. Kl 7.48 kom jag fram till Vårdcentralen i Askersund där jag hade fått en tid kl 8 för att kolla över mitt öra. 7.53 lämnade jag byggnaden och hade då hunnit med ett läkarbesök hos Nennis, som var en liten gubbe med grått skägg.  Innan jag gick sa han med brytning: "Glöm örat och lev livet Line". Javisst!


Innan jag lämnade den lilla staden åkte jag förbi Norra Vätterns Hotell och lämnade in med CV. Hoppas, hoppas de ringer! Jag orkar inte gå hemma mer och försöka hitta på nya sysselsättningar. Jag vill jobba, jag vill ha pengar, jag har begär.

Idag är jag på bakhumör, men finns det ingredienser så det kan bli ett bröd? Nej. Så det blev inget bakande, men det blev en moussaka istället. Så nu är jag mätt och belåten och det blev lite över till mamma också som hon kan få när hon kommer hem. Och om vädret tillåter har jag vagt lovat att förlja med henne ut och rida ikväll. Vi får väl se hur det blir med den saken. Fast lite frisk luft och motion skadar väl inte antar jag.

Nu när jag inte behöver äta mer medicin kan jag ju börja träna på riktigt. Det blir nog en sväng förbi gymmet på torsdag. Men först kommer onsdag och då ska jag träffa Jenny, det blir trevligt!
 
new haircut and a lot of freckles


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är söt! :*

2008-08-19 @ 15:43:29
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Frida

fyfan snyffsan, du vet att jag tycker du är den sötaste snuffsan i världen! <3

2008-08-19 @ 21:47:49
URL: http://treprinsessors.blogg.se/
Postat av: Johanna

Å, vad söt du är Line!! Fin frisyr du skaffat dig också!

2008-08-20 @ 07:52:34
URL: http://treprinsessors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0